kontakt@tobiasztroka.pl
kontakt@tobiasztroka.pl
Darmowa 20-minutowa ROZMOWA!
Zastanawiasz się nad wykorzystaniem wideo do promocji swojej marki osobistej lub biznesu? Chcesz robić wideo szybciej i taniej, ale zachowując wysoką jakość?
Opowiedz mi, o tym, co robisz, co cię blokuje i co chcesz osiągnąć. A ja pomogę ci w tworzeniu wideo szybko i pokaże ci jak sprawdzić, czy wpływa na Twoją sprzedaż.
W trakcie 20-minutowej rozmowy pokaże ci, jak możesz wykorzystać wideo w szybki i opłacalny sposób. Nawet jeśli chcesz to robić samodzielnie.
Jak wygląda taka rozmowa?
Wróżenie z gwiazd wolę zostawić zodiakarą, więc po wypełnieniu formularza dostaniesz ode mnie maila z pytaniami dot. twojej działalności. Dzięki temu rozmowa będzie bardziej konkretna i będziesz w stanie wyjść z niej z nowymi pomysłami, zastosowaniami czy usprawnieniami dot. nagrywania wideo.
Jak już pewnie się domyślasz, cała rozmowa potrwa około 20 minut. A żeby ważne kwestie ci nie umknęły, zrobimy na koniec 2-minutowe podsumowanie. A potem możesz działać dalej samodzielnie… lub z moją pomocą, ale to sama zdecydujesz 😉
Czy mogę ci pomóc?
Robię filmy od 2015 roku… ale to nie ma żadnego znaczenia. Znaczenie ma to, że OBCHODZI MNIE TWÓJ WYNIK!
Wielu filmowców chce głównie nakręcić coś ładnego. A równie duża grupa marketingowców chce robić zasięgi, bo to ładne duże liczby. Ale (niestety) nie zawsze mają wpływ na sprzedaż.
Korporacje mogą sobie pozwolić na “ładne filmy i duże cyferki”, ale oboje wiemy, że chcemy przede wszystkim, żeby włożone pieniądze się… ZWRÓCIŁY!
Dlatego warto:
Stworzyć studio za 2000 zł, bo możesz z niego korzystać przez lata, a to koszt tylko 2 dni pracy operatora kamery. I w dodatku możesz nagrywać, kiedy tylko chcesz i ile tylko chcesz.
Dowiedzieć się jak nagrać 12 rolek w godzinę i zapewnić sobie nawet 3 miesiące automatycznej sprzedaży przeznaczając tylko jeden dzień na nagrania.
Przed nagraniem reklamy lub treści promocyjnych zastanowić się jak będziesz mierzyć ich efekt i jak najlepiej wykorzystać czas ekipy filmowej (lub freelancera), którą zatrudniasz. Bo może się okazać, że nagranie trzech wersji reklamy, zamiast jednej może przynieść więcej korzyści, a niekoniecznie musi być trzy razy droższe 😉
Zastanowić się jak wykorzystasz raz stworzony film. Np. jednocześnie robiąc wystąpienie, publikując je w całości na YouTube, robiąc minutowe skróty na YouTube shorts, Instagram i Facebook Reels, czy TikToku. A na koniec przesyłając ten film copywriterowi (lub copywriterce), by zrobił na podstawie jego treści artykuł i zoptymalizowano go pod SEO. Dzięki czemu ty prace wykonasz raz, ale wyciągniesz z niej wiele korzyści.
Skorzystać z takiej rozmowy 😉
Na takiej rozmowie możesz przekonać się, czy wideo w Twoim przypadku ma sens lub sprawdzić, w jaki sposób możesz wideo wykorzystywać efektywniej… czy po prostu robić je szybciej i taniej.